2010. augusztus 1., vasárnap

Anime események

Az elmúlt két hétben is megnéztem néhány anime sorozatot/filmet amely a következőek voltak:

Fate/stay night
Egy újabb fantasy de ezúttal a mai világban játszódik.
A mű alapvetően egy állandóan ismétlődő háború aktuális fordulójáról szól a szokásosnak mondható történeti elemekkel. Jó szórakozás bárki számára aki szereti az ilyen animéket.

Starship Operators
Egy csapat kadét megveszi(?!) a hadihajót amin szolgál és reménytelenek tűnő háborút indít a bolygójukat elfoglaló hatalom ellen. Maga ez a felállás már önmagában megér egy misét és a folytatás sem rossz. Az űrcsaták elég érdekesek, számomra túl egyszerűek, főleg a végső. A végén sok a politikai lépés de szerencsére csak a végkifejletre van hatással ami egy érdekes története eredményez. Mindenki akit érdekel, nézze meg.

Lupin III: The Legend of the Gold of Babylon
Egy szinkronos darab került most sorra mivel untam már, hogy állandóan csak feliratosak nézzek.
Nagyon jó volt, a szinkron hangok is rendben voltak. Szívesen vennék még több Lupin III animét is szinkronosan ugyan ezekkel a hangokkal.

A múlt héten egy kicsit leeresztettem mivel az utóbbi néhány hónapban nagyon sok animét néztem meg így engedtem magamnak egy kis pihenőt. Kedden csak a hétfői szinkronos Bleach-et és a szinkronos Lupin III-at néztem, aztán csak ezen a héten hétfőn folytattam.

A múlt heti One Piece hétvége azzal zárult, hogy megjelent a sorozat feirat egészen a 224. részig  és bónuszképpen az első film is elérhetővé vált égetett magyar felirattal.

One Piece Movie 01
Az egyik kedvenc sorozatomnak az első film változata amit végre meg tudtam nézni.
A film történet a sorozat 19. és 20. része között játszódik de semmiben sem lóg ki a sorozat eseményeiből. Mivel csak 50 perces a mű így nem kell számítani valami hosszú történetre de nagyon élvezetes, beillik a sorozat két részének is így aki megnézi annak nem okoz semmilyen kiesést sem a sorozat történetéhez képest.
Számomra egy kicsit furcsa volt az anime kivitelezése a sorozathoz képest de nagyon élveztem a megtekintését.

Ezen a héten hétfőn folytattam a megkezdett és többször abbahagyott, elérhető videók miatt, One Piece sorozatot és eddig eljutottam egészen a 132. részig, 48. résznél kezdtem. Most már alaposan bele tudtam magamat ásni a sorozat eseményeimet és nem kellett 5-10 részenként félbe hagynom a nézést. Nagyon jó a sorozat, egyre izgalmasabb és gyarapodnak a szereplők száma is. Most előre láthatóan egészen a 224. részig el fogok jutni a megnézéssel ha addig nem lesz semmilyen baj, ha pedig megjelenik még néhány részhez felirat akkor akkor természetesen azokat is meg fogom nézni, legyen maga a sorozat vagy akár film, OVA.

Nincsenek megjegyzések: