2010. július 10., szombat

Gép újratelepítés

Sajnos engemet is utolért azt, hogy újra kellett telepítenem a gépemet.

Az egész még múlt héten hétfőn kezdődött amikor is ki akartam kapcsolni a gépet és le kívántam futatni a CCleaner-t de állandóan befagyott. Néhány újra indítást követően már el sem indult a gép rendesen, csak egy fekete képernyő jött be egy kurzorral, semmi más de csökkentett módban elindult a rendszer de az meg semmit sem ér.
Másnapra sem javult meg a gép így elvittem reggel a szervizbe de ott nem voltak bent a szerelők így hazahoztam a  gépet és lefutattam a Sunbelt Vipre Rescue vírusirtót de nem lett semmi haszna.
Egy órára állásinterjúra kellett mennem, a munka nem felett meg, így csak utána tudtam beadni a szervizbe a gépet és ott közölték, hogy másnap estére kész is lenne az újra telepítés de ha vírus irtást kérnék az legalább két-három nap lenne így inkább az újra telepítést választottam mert így csak egy plusz napig nem lenne gépem.
Szerdán este hat óra után mentem a gépért és hétre már itthon is voltam és neki is láttam a programok újra telepítésének, a szükséges fájlok visszamásolásának és a nem kellőeknek a törlésének. Ezt egész éjszaka csináltam vagy is le sem feküdtem de nem is voltam fáradt mivel jobb dolgom nem révén szinte az egész szerda délutánt átaludtam.
A fájlok törlésével egész csütörtök délutánig el voltam de mivel nagyon nehezen ment így visszavittem a szervizbe de ott sem tudták az összes kimentett fájl törölni mivel a Windows a korábbi rendszerből sajátjának tekintett jó pár fájt így megmaradt úgy 10 gigabyte felesleges adat.

Az újratelepítés miatt a gép sokkal gyorsabb lett és a korábbi lassú indulások és leállások is megszűntek aminek örülök.
Nem raktam vissza minden programot ami korábban volt a gépen mert azoknak a nagy részét soha nem használtam akkor meg minden foglalja a helyet a gépen.

Nincsenek megjegyzések: